Etichete

, , , , , , , , , , ,

sea

Se zice că adulții își pierd imaginația odată ce pășesc prin gropile adânci ale maturității.Acum, nu știu dacă am inventat eu zicala următoare sau dacă am auzit-o prin alte părți, dar mi-a apărut brusc în minte:

Știi că încă nu ți-ai pierdut imaginația atunci când planurile nu-ți ies așa cum îți închipuiai.

Și cum întâmplările de zi cu zi nu se confundă niciodată cu felul în care sperăm ca ele să se desfășoare, imaginația n-are cum să părăsească niciun om, indiferent dacă e știrb de tinerețe ori de bătrânețe.De fapt, imaginația e unicul lucru pe care nu ți-l poate fura nimeni.Sănătatea e ușor de stricat, banii ușor de pierdut, inteligența ușor de pus la colț de către oamenii răuvoitori, râsul ușor de înăbușit, plânsul ușor de stârnit…pe când imaginația, ușor de tăinuit între file groase de carte, între pereții gândirii.

„Să lăsăm femeile frumoase bărbaţilor fără imaginație”, spunea Marcel Proust.Când eram mai mică, țin minte că mă amuzam teribil pe seama numelui său 😀 , numai că acum ni s-au inversat rolurile.În fața unui asemenea citat, eu mă simt pro(u)st de-a dreptul, fiindcă nu-l pot pricepe pe deplin…I should say it over and over, so not to forget…till I understand…

